fredag 2 juli 2010

Jippie!


Mötet igår var en anställningsintervju och gick som jag ville, och jag har nu fått nytt jobb! Helt underbart! Och inte vilket jobb som helst, utan nu ska jag få kombinera mitt arbete som tidigarelärare tillsammans med teckenspråk :) Jättespännande att arbeta med tecken och jag bara hoppas att jag har den grundkunskap som behövs. Och tydligen så har jag det, eftersom de faktiskt anställde mej!! Så nu behöver jag inte gå och vänta på att min anställning ska gå ut på gamla stället, utan blir nytt redan nu. Härligt! Det har dock medfört att jag ist för att ha 2 månader föräldraledighet nu endast har 1månad kvar. Sen är det dax att jobba igen.... När jag ringde å berättade för frugan blev hon jätteglad för min skull, annika med som var bredvid och förstod vad jag berättade för lotta. Och när lotta kom hem hade hon med sej fina blommor åt mej :) En bukett från henne å alice och en från annika :) Tack så mycket! Fina ni!

1 kommentar:

  1. Grattis, grattis så jättekul! å tack för senast! kram till er! Jenny

    SvaraRadera