måndag 26 juli 2010

Jag har blivit bortskämd :)


Idag har frugan tagit hand om varenda måltid här i hemmet. Gud så skönt! Hon har fyllt på mitt behov av vatten och kaffe. Dammsugit, tvättat och fixat med disken! Jag har... Njutit :) och uppskattat :) . . . . . . . . . . . . . . Vi har varit på 1a besök på alices förskola idag! Hon hittade en rolig rutschkana som hon åkte flitigt. Kanske inte helt optimalt att skola in henne utan ordinarie personal och barngrupp, men nästa vecka kommer en av 'alices' fröknar tillbaka. Det blir bra, och jag börjar vänja mig vid tanken på att snart vara och jobba om dagarna.. . . . . . . Som ni ser så har alli fått ny säng idag :) Och lite spring blev det på kvällen. Upp å ner, upp å ner.. Ja, ja. Det tillhör väl det med :) Just nu sover hon väldigt gott iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar