söndag 29 januari 2012

Goda vänner :)

Tänk så härligt det är med goda vänner! Idag hick vi bort till pulkabacken och mötte upp Alices kompis R med familj. Hennes farbror m familj va också med! Vi hade en rolig stund allihopa. Det är så kul att se de fina tjejerna leka tillsammans. Och vilken tur att hennes föräldrar är lika trevliga dom :)

Eftermiddagen tillbringades mestadels i köket, då det stod kroppkaksbak på menyn. Vi bjöd lottas mamma+mormor med respektive på vårat premiärkok som tack för hjälpen med flyttstädet. Kroppisarna blev klart godkända, dock alldeles för osalta.. Men, nu har vi lärt oss att ha i mer mer MER salt, så nästa gång blir det Ännu mumsigare!

Mätt av kroppkakor åkte fru min och tränade Zumba. Dotter å jag tvättade, plockade ur och i diskmaskinen och så plötsligt kom mina föräldrar på spontanbesök. Far min har varit utomlands å jobbat ett tag nu, så det ca riktigt trevligt att se han hemkommen :)

Därefter gjorde jag och Alli iordning inneburen till Kalle, så nu har fan gått flytta in! Lite mer socialt är det jag vill ha ut av det... För Kalle, och för oss andra!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, så många stavfel det blev :)
    Jag va nog trött igårkväll...
    Det största stavfelet va när jag skrev om att kaninen fått flytta in.. Det skulle ju stå : Så nu har HAN FÅTT flytta in. :-) kanske ni förstod det iaf, men ville förtydliga :-)
    /Sofi

    SvaraRadera
  2. ja vi får väl hoppas att inte FAN har flyttat in!!

    SvaraRadera
  3. det var väl tryckfelsnisse som varit framme!?

    SvaraRadera
  4. Ha ha:) nä, fan har ännu inte synts till här, och han får definitivt inte bo med oss !
    Tryckfelsnisse är den skyldigs :)
    /sofi

    SvaraRadera