onsdag 5 oktober 2011

Höst!

Hösten är verkligen här nu. Inget tvivel om den saken. Löven börjar skifta färg och falla ner. Fick en mysig bild, eller egentligen flera stycken, på Alli bland löven!

Sen vill jag skryta lite om min fru. Hon är helt otrolig som alltid stöttar mej när det är något jobbigt.. Jag är tacksam att jag har henne!

Sen va jag å izza på agility kurs igår. Är ju säkert roligt, men mycket av charmen försvann då en annan hund gjorde utfall mot izza som blev skadad i tassen, skit också!! Man ska inte ha starkare hund än man kan handskas med den- om man nu inte kan ha pli på den förståss... Idag va izza igen som vanlig och blev jätteglad när jag kom hem. Hon hoppade och studsade som vanligt- och landade illa på tassen och ylade till och blev halt igen.... Sen när jag tog fram henne och skulle titta på tassen- då blev hon så rädd/osäker att hon kissade på sig :( Stackars lilla wowwe....
Undrar hur kursen blir på lördag.. Om tassen är hel då..? Det är ju en fördel att hunden kan hoppa när man ska träna agility...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar