lördag 29 oktober 2011

Flytt på gång!

Idag har frugan och jag blivit husägare och det känns helt underbart! Huset är mycket rymligt, fint och känns perfekt för vår lilla familj :)
Vi har med hjälp av våra föräldrar flyttat en hel del. Sängar, köksbord, soffa och massa lådor. Tack för all hjälp!! Lottas syskon med familjer kom förbi och vi fick hjälp med parabolen :-) Tack snälla, tv'n är igång :-)
Imorgon får flytten fortsätta då det är en hel del kvar- bl.a. Alices bokstäver som syns på bild..

Alice ja, vilken tösabit så tålmodig hon är. Det har fungerat bra för henne och hon har varit vid gott mod i flytten. (va på förskola en stund då vi skev papper på bank och startade upp flytten)
Hon ville visserligen inte gå och lägga sig, vilket inte är så konstigt med tanke på allt som händer.. Innan hon gick och la sig ikväll sa hon: -jag vill åka hem... Sen skrattade hon till, som om hon kom på sig, och sa: -jag E ju hemma! :-) sötnosen... Nu ligger hon och sover i sin säng, jag hoppas hon sover gott hela natten, för det vill jag göra :-)

1 kommentar: