söndag 13 juni 2010

Mycket gjort


Ibland får man mycket gjort. Som de senaste dagarna :) Vi har, med hjälp, fått upp en urhärlig altan! Det blir superbra :) Igår blev däcket klart och dagens morgonkaffe avnjöts i morgonsolen på altanen. Hög sommarkänsla på det :) Räcke ska upp, så än är det inte helt klart. Frugan jobbade eftermiddag i kiosk. Då fick alli och jag sällskap av min syster sanna. Hon blåste såpbubblor vilket alice verkade tycka va spännande :) Till kvällen kom lotta hem igen och då kom mina föräldrar hit på grillad korv, som naturligtvis serverades på nya altanen :) Annika kom en runda med och fick sej en korv också.. Nu i kväll har vi satt färg i mitt hår och frugan har blivit korthårig.. Men nu ni, måste jag gå skölja ur färgen. Ha det gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar