torsdag 24 juni 2010

Kvantum? -nej tack!


Att handla är ju nu för tiden ett litet äventyr. Som tidigare nämnt Inte en av Alices hobbis. Men idag var hundmaten, kaffet och mjölken slut. Lagom så här dagen innan midsommarafton.. Och eftersom jag och alice varit och vägt henne i fstaden så passade vi på att 'hoppa in på kvantum'. Kan bara säga att det var en urdålig idé, en av mina sämsta.. Det var nog mer folk där än på Viktorias bröllop, ha ha.. Försökte genomföra handlingen, men när jag inte kunde komma fram med vagnen vill mjölkdisken utan att trängas i kön, då fick jag nog. Ställde vagnen och gick ut! Ja, Alice tog jag självklart med mej :) Istället åkte vi till Kiosken, mycket bra ställe måste jag erkänna, opartisk som jag är :) där kan man handla i sin egna takt! Framåt tidiga kvällen kom min arbetande hustru från kiosken. Vi möttes upp i affär för att handla blöjor, det enda som fattades... Sen nu ikväll har alli sovit och lotta å jag lekt frisörer :) blivit lite midsommarfina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar