torsdag 17 juni 2010

En helt underbar dag!


Idag har varit en helt fantastisk dag. Redig drömdag! Det har varit sol, varmt och härligt! Hela familjen åkte till staden i norr på förmiddagen. Hälsade på klara å erik en stund och gick och tittade lite i sommarstaden. Alice tyckte om alla fåglar vid grillen och gick och pekade på dom, och försökte fånga dom :) Vi kom hem, alice sov middag, och jag och frugan sådde gräs och drack kaffe i solen. När alli vaknade så var vi ute på vår härliga baksida. Alice vattnade blommorna med sin lilla kanna. Älsklingen hade tänt grillen. Vi hade sommarmusik på i bakgrunden. Jag, jag satt där en lång lång stund och bara njöt. Jag blev helt rörd över hur underbart vi har det. Jag älskar mina tjejer så mycket. Ni är mitt liv.. Jag är så lycklig över er. Så lycklig att det va nära till glädjetårarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar