onsdag 19 maj 2010

Jag har massor med foton från dagen...


...och jag hade gärna bloggat upp många. Men, alice har inte somnat än, fast att kl är så pass att en annan börjar vilja dra sej mot bingen. Så nu ligger Alice och håller på att somna, men om jag ska få upp många bilder i samma inlägg måste jag ta det via datorn, och jag ORKAR inte starta den ikväll :) Eventuellt lägger jag upp lite bilder efter hand ist. Hur som så har hela familjen idag varit och hälsat på I och dotter M. Jätte trevligt var det och vi hoppas det snart blir av igen. I börjar var det fler mammor och barn, men vi stannade kvar över lunch (tack så mycket) och på bilden över ser ni m och alli i sandlådan. . . . . . och ja, alice har börjat med nya rutiner, vill vara vaken till 9, minst, och sover gärna lite extra på morgonen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar