måndag 24 maj 2010

Grattis min fru!


Grattis till frugan som fyller år idag! Jag väckte henne med sång, paket och kaffe på sängen. Mitt lammkött håller på att bli gammal, ha ha :) Dagen har gått i ett, och det är först nu efter 8 som det är lite lugnt. (alice inte somnat än, men sitter i sin säng och låter som en bil) Först i förmiddags åkte hela familjen till min mamma en runda. Alli var kvar där under tiden jag o lotta åkte o handlade.. När vi kom hem kom klara och erik förbi och sa grattis till lotta, vi drack kaffe (igen) då kom annika och fick låna en bil. Sen åkte folket och det blev dags för middag. Lotta fick välja middag idag, på sin dag, och det blev något så exklusivt som Spagetti o köttfärssås :) Sen kom frugans syster med familj. Då blev det kaffe (igen) och så kom annika för att gratta sin dotter.. Sen åkte folket o kvar var jag, frugan o lilla alice.. Och disk..... Men nu börjar man kunna se diskbänken igen o lugnet håller på lägga sig här hemma. Nu e d kväll å den ska jag ägna åt min lotta. Godkväll

1 kommentar:

  1. Hej, hälsa stort Grattis till Lotta, har själv varit på födelsedagskalas,äldsta dottern fyller år i dag.
    Kram familjen

    SvaraRadera