onsdag 10 mars 2010

Alli berättar om dagen


"När jag vaknade skulle mamma lotta precis åka iväg till linköping men tur att jag vaknade redan vid 6, så jag hann säga Godmorgon iaf :) Tant Klara va snäll och följde med henne så kom mamma å jag undan lång bilresa. Vi åkte till öppnaförskolan och var där på förmiddagen. Sen somnade jag så gott i bilen, och poff- när jag vaknade var vi hos moster j.. Konstigt hur man kan flytta på sej när man sover... Mamma hade gjort potatis å gryta till mej, men mycket hamnade på golvet :) Hemma sen lekte jag med min älskade dyna, och med mamma med förstås :) och izza :) Sen rätt som det va, när jag började bli kvällstrött, då knackade det på fönstret, och där va mammalotta! Hon är hemma igen!" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . VISST HANN HON BERÄTTA MYCKET UNDER DET KORTA KLIPPET :)

2 kommentarer:

  1. TANT klara sofi???!!! TANT!!!! det var fan inte okey ;)

    SvaraRadera
  2. Det var ju inte jag :) Det var Alice :)
    Du vet vi gillar dej...

    SvaraRadera