måndag 29 mars 2010

20100329280.JPG


Idag var alice och jag på öppna förskolan, vi var ganska tidiga så var näst först på plats idag. Alice började med att undersöka rutschkanan medan jag bläddrade i tidningen. Sen målade alice, det tyckte hon var jätteroligt och ville måla mer och mer och mer :) Hon lyckades även med en sak jag inte hört talas om innan. Nämligen att få en speta på tungan.. Är det någon som lyckas med det så är det vår lilla allätare :) .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . .0. . . . .. . . . . . En stund på eftermiddagen hade vi t och g hos oss. Alice är helt fascinerad av de där 2 :) jag tror hon skulle kunna titta på dom, medan de tittar på tv, hur länge som helst :) Tankarna om hur roligt syskon har tillsammans med varandra och allt de lär av varandra kom upp här hemma... För visst måste det vara nyttigt med syskon...? :) . . . . . . . . . . . . . . . . .0. . . . . . .Nu är det ÄNTLIGEN vår! Jag är galet glad för det :) vårkänslorna bubblar i kroppen, härligt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar