måndag 19 november 2012

Oj oj så ovant..

Eftersom Alice går så lite på förskolan så har personalen sagt att hon får gå lite extra någon dag ibland, även att jag är ledig..
Så idag va frugan och jobbade och Alice va på förskolan ett par timmar- dvs jag var ensam hemma. Oj oj så ovant :-)

Tvätt och disk stod först på menyn, men sen även en ordentlig hundpromenad.. Sen är det ju så att snart har vi en bröllopsdag här hemma och idag hade jag tid att greja inför den. Tråkigt nog han jag inte helt klart, men jag har iaf börjat och tror min tanke kan fungera i praktiken- ni får veta mer sen- jag kan ju inte skriva exakt VAD jag pysslat med, ha ha..

Imorgon är fru på jobb och tösen och jag lediga. Hm, undrar om hon kan hjälpa mig lite då...

1 kommentar:

  1. ha det bra på er dag...ska jag hjälpa till?

    så bra kortet blev!!söting!!
    annika

    SvaraRadera