torsdag 29 november 2012

3 årig bröllopsdag!

.. Japp, igår firade jag och frugan 3 år som gifta! Det firades med blommor, presenter och frugan och jag åt mat ute på ju man hand, medan tösen va hos min snälla svärmor :) Tre år, tänk va snabbt det gått, men ändå inte.. Mycket har ändrats på tre år, men kärleken består. Jag är så glad att jag träffade henne, och överlycklig att jag kunde fånga henne :-)

Idag är Alice och jag lediga, men Lotta är och jobbar en stund. Alice kom i morse på idén att vi skulle baka en bröllopstårta "för det hade vi ju glömt igår"
Och det fina förslaget kan man ju inte bara neka.. Så nu bakas det tårtbottnar och sen ska vi cykla till affären för att handla fyllning och pynt! När Lotta kommer hem blir det fika!
(Hoppas hon inte hinner läsa bloggen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar