fredag 3 juni 2011

Full rulle på mamma Sofis jobb :)


Med grym smärta i munnen efter gårdagens behandling ringde jag till jobbet för att sjukskriva mej i morse. Jag kunde fortfarande inte öppna eller stänga munnen.. Efter en timme ringde jobbet tillbaka och bad mej att jobba 2,5 timmar på eftermiddagen. Ingen annan kunde gå med på att stänga idag.. Jag som va tagen av en blandning mellan smärta, vätskebrist då jag inte ens kunde dricka förens sent igår eftermiddag, värktabletter, hunger och trötthet ställde upp och bestämde jag kunde va där inne för att stänga förskolan. Min älskade fru ställde upp att köra mig in. Och Alice fick följa med och leka på mamma s jobb. Det gillade hon, som ni kan se på bilden :) Den största delen av stunden var det bara ett barn på förskolan, jämngammal med Alice. Det var roligt för det barnet också att Alice kom med in. De lekte mycket och hade skoj :) Tack min omtänksamma familj som alltid ställer upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar