torsdag 9 juni 2011

3 dagar kvar...


...till semestern är här. Nu är det nedräkning på allvar :) Och.. Så är jag inne i någon svacka när det gäller bloggen.. Vet inte redigt vad jag ska skriva om, vad vill ni läsa?! ...När jag startade bloggen hade jag som mål att den skulle va rolig att läsa. Och inte bara en vardagsblogg i dagbok form.. Men attans bananer, nu ser jag ju att jag hamnat där iallafall!! Ja, ja. Tills ni kommer med lite kreativa förslag för bloggen, så berättar jag att det åskade idag. Jag jobbade och frugan och tösen va hemma. Vi som borde heta familjen Åskskraj hade det lite jobbigt på olika håll.. Men men. Åskan Är ju inte farlig och vi alla klarade oss även denna gången :)

1 kommentar:

  1. hej

    Jag ser garna att du fortsatter att blogga. Det ar valdigt roligt att folja er familjs upptag. For mig ar det bra som det ar. Men jag forstar om du tycker att det blir jobbigt att hitta pa.

    SvaraRadera