onsdag 21 april 2010

Ryktet på stan

Har varit i storstaden idag. Hörde talas om att det ryktas om att jag har blivit dålig på att blogga... Hm, vad säger man om detta?

-Ja kanske det :)
Får väl se till att ändra på det. Men ibland känns det som att ingen läser bloggen i alla fall, eftersom det är så få som väljer att kommentera mina inlägg, att det känns onödigt att blogga...

Ja där fick ni En förklaring. Självklart finns det fler.
Som att tiden inte räcker till, och att orken inte räcker till när dagarna är fulla av fart, pussar, snyta näsa, ajjabajja, bus, mys, promenader, mat, dammsugning, och telefonköer..
Men jag Ska bli bättre.
Det är roligt att höra att inläggen är saknade!

Ja, visst blev det ett roligt spännande inlägg? He he, eller inte... Men, jag kan bjuda på en härlig bild i alla fall, en av dagens höjdpunkter. Alli i badet :)



Och så lite bilder från dagar som gått:

Alice och mamma Lotta klipper gräset :-)


KalleKanin har tagit traktorkort :)


Faoritmaten just nu: Potatis och Korv, mums!


Musikern Alice på öppna försolan.

5 kommentarer:

  1. Britt-Inger Backrot21 april 2010 kl. 21:12

    Oh vad roligt att få läsa din blogg igen. Jag försökte kommentera innan du stängde ner den men det funkade inte. ntingen får du läsa detta eller är det jag som inte får till det. Vilken härlig tjej ni har.
    Kram
    Britt-Inger Backrot

    SvaraRadera
  2. Hej och tack så mycket! Japp hon är allt en goding :) Kul att du kan läsa bloggen igen!

    SvaraRadera
  3. Jag är kass på att kommentera, men läser det gör jag :O) Härlig bild <3

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar dress Alli har på sig.
    Var har du köpt den?
    /Inga

    SvaraRadera
  5. Den kommer från jnydesign :)

    SvaraRadera