torsdag 29 april 2010

Nu är det SLUT!!


Jag har bestämt mej, Det får vara slut bowlat för mig nu. Jag lägger av med bowlingen i höst.
Det finns inte motivation nog i mig att hålla igång.
Jag spenderar hellre (Åhhhh, vet frotfarande inte hur det ska stavas!!?) min tid tillsammans med min familj än borta från dom.
Och visst- det Är nyttigt att göra något för sin Egna skull. Men då går jag minst lika gärna ut i skogen en stund :-)

Dagens 3 busfrön:
Alice och Izza tittar på Kalle som stormtrivs i sin markbur.



4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder på Alice tillsammans med husdjuren. Kram på er hela familjen!

    SvaraRadera
  2. Haha du stavade visst rätt! :) Men vi får allt åka in och spela någon gång ändå :)

    SvaraRadera
  3. hellre var rätt men "fortfarande " blev galet i stället. Vad ni har det skönt på er tomt!! Funkar staketet nu? Ha det bra vi ses och hörs

    SvaraRadera
  4. klart vi kan åka in och spela lite någon gång ibland- och jag kommer bli galet sur om du vinner sanna!! . . . . Staketet är superbra, så skönt att kunna släppa ut vilddjuren och veta att dom inte kan springa ut på gatan. Och.. Så kan man ju gå ut bakvägen- så ingen av grannarna ser att man är ute :)

    SvaraRadera