söndag 17 februari 2013

Full fart!

Här är en bild från i fredags då vi på Leos med Alices kompis J med mamma och lillasyster. Barnen hade fullt upp och väldigt roligt.. De där leker väldigt bra, det är synd att J's familj ska flytta...

Idag söndag är det en vecka sen jag gjorde illa min handled. En vecka sedan jag jobbade.. Imorgon en vecka med gips.. Jag har ont till och från- men det värsta är att jag inte kan använda min höger.
Saker som är omöjliga än så länge: skära kött, knäppa min jacka, sätta upp tofs på Alice, bära fram mer än 1 glas i taget, skala potatis, hälla av grytor.. Och- omöjligt att köra bil..

Blä jag är trött på detta..... Fru får hjälpa mig mycket.. Dotter också.. Snart ska nog fru börja jobba! Jättekul för henne, och bra för oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar