fredag 27 juli 2012

Semesterdag!



Skickat från min iPhone

Vidarebefordrat brev:

Från: Sofi Johansson <fru.johansson@hotmail.se>
Datum: 26 juli 2012 09:53:15 CEST
Till: "sofividell.borgholm@blogger.com" <sofividell.borgholm@blogger.com>
Ämne: Semesterdag!

Iförrgår hade vi en riktigt härlig ledig dag :-) Vi åkte till Barnens Gård! Familjen R va med och vi hade så kul!

Det va mycket folk, och väldigt väldigt varmt, så det blev mycket bad :)
Alice är väldigt modig i vattnet, och plumsade ett par gånger- men inte blev hon avskräckt för det inte!

Kusin G va så snäll mot tösen och tog med henne på lekplatserna, guidade henne vilken väg i klätterställningen hon kunde ta och höll koll vart hon inte fick åka :) Gulliga, omtänksamma han :)

Vi kollade som hastigast på djuren och så körde Alice traktor/lastbil ett par gånger, men mest va vi som sagt i vattnet :)
En mycket lyckad dag hade vi och 10 min efter vi lämnat stället frågade Alice oss mammor:
-Får jag sova? Får jag blunda med?

Sen blundade hon och somnade på stört kl 18.20 så sov hon hela natten tills det va dags gå upp idag :) Det tar på krafterna att leka en hel dag!
Mammorna va också slitna efter utflykten :)




Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar