söndag 24 juli 2011

Sista semesterdagen...


Här hoppar den matchande rosa-röda Alice för glatta livet :) Jobbigt nog har tösen idag blivit förkyld. Hon ligger och hostar lite i sömnen, och varningslampan för Krupp har tänts.. Hoppas det är fel, och att det ist är bättre med henne imorgon! Annars har hon varit pigg hela semestern- helt underbart! Och det har varit så skönt att vara ledig med min fina familj :) Gjort mycket, lite och ibland ingenting! Toppen var ju Barnens Gård.. Och när jag och frugan dansade :) I kväll när jag nattade tösen sa jag: -Sov så gott mammas lilla skatt.. Då svarade hon: -Jag är ingen katt! :-) Ha nu en skön fortsatt sommar allihopa, för bara för att min semester är slut, så finns det många dagar att njuta av. Som imorgon (?) när det ska regna igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar