tisdag 24 maj 2011

Grattis till mamma Lotta- min fru!


Idag fyller Lotta år. Min Lotta, som förstår mig som ingen annan.. Som kan konsten att förgylla både min och tösens dagar.. Dagen började som planerat, med paket öppning och kaffe på sängen. Frugan fick glatt öppna sina blå tidigt tidigt :) Alice räckte stolt fram paketet som hon valt ut i affären till sin mamma Lotta.. Och så fick hon paket av mej med. Sen åkte jag för att jobba. Va pappersjobb på förmiddagen, som planerat, men efter det har dagen blivit som den blev. I det stora hela kan man säga att Lotta är väldigt nöjd med sin dag, roligt nog kom många för att gratta henne. (och mej) Men annat är väl otänkbart när det gäller hennes släkt. De har en väldigt härlig sammanhållning :) Alice är nog mest nöjd med att hennes fot nu ikväll inte gör så ont efter hon tappat ett tugnt hundben på den.. Lilla tösen... Mycket man kan råka ut för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar