fredag 27 maj 2011

30..


Japp. Idag fyller jag 30.. Blev ompysslad med frukost på sängen innan jag skulle åka på kurs :) Bra och fina presenter och kort som var så vackert skrivna att jag grät. Lyckotårar- det är härligt :) Sen åkte jag på kurs med jobb.. Och mitt i allt det tråkigt- för det va verkligen en jobbig kurs- kommer det in ett blombud och frågar om mig... 30röda rosor... :) älskling då.. Då blev det lite ljusare en stund.. Innan allt tjat va igång på kursen igen.. När slut för dagen åkte jag hem, mötte upp min älskade familj, gjorde mej iordning för att åka till kristin för att fira hennes 30års dag. Grattis! :) Sen blev det hemåt för att skala '7 miljoner' potatisar och göra sallad på dom till imorgon då vi ska ta itu med mitt lilla firande :) Nu ligger jag här, 30 år och trött och är så glad över vart jag är i mitt liv. Min Lotta, min Alice.. Mitt liv :) Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar