söndag 6 mars 2011

Åter igen söndag kväll...


Veckorna går snabbt. Det gör helgerna också.. I helgen har vi haft turen att varit bjudna på mat både lördag och söndag :) Lyx med både kroppkakor och stek samma helg! Vi har haft underbart härligt väder och varit ute mycket. Håller på att gräva fram sandlådan som hamnat under en hög snö/is driva. Det projektet är vi inte helt klara med.. På förmiddagen idag va frugan å tränade.. Tösen å jag gick till skogen och plockade med oss stora stenar hem :) Vi tog med de in, tvättade och sen lekte hon med dom en bra stund. Någon dag kommer även det projektet fortsätta då vi ska måla stenarna :) Nästa helg fyller vårat lilla charmtroll 2 år, det är helt galet att hon blivit så stor.. Så fort.. Vårat 'lilla' charmtroll.. Då blir det kalas! Men först en jobbvecka med, tror jag, övertid måndag, torsdag och fredag.. Om det blir tyst från min sida, då vet ni varför... Nu ska jag hämta kaffe åt min söta fru. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar