fredag 5 november 2010

Ikea -bland annat

Dagarna rullar på.. Det är en helt annan vardag nu när jag jobbar än förut. Mycket jobb blir det, men på ett sätt uppskattar man tiden man har tillsammans mycket mer, eller iaf på ett helt annat sätt än tidigare. Jag jobbar nu 90% och är mycket glad att Lotta jobbar lite mindre, så att Alli inte har så många långa dagar på förskolan. Visst, vi vet att hon har det bra på förskolan, men jag tycker det är skönt att hon får vara hemma med mamma Lotta också :)

Igår kom mina tjejer in till mitt jobb och hälsade på, mycket uppskattat! När jag slutat åkte vi till Ikea och åt middag 58kr för alla 3, fynd :) Det blev en tur i varuhuset, Alli tycker det är helt okej att traska runt där. Finns mycket att titta på. Vissa favoritställen har hon ju förståss :)


Hemma är det (också) full fart på tösen. Hon hittar på nya sätt att utmana sin motorik. Varför gå upp på rutschkanan via stegen när man kan kämpa sig upp för kanan?? Och varför åka på rumpan, när man kan åka på mage??



Avslutar detta blogginlägg med en härlig bild från ett roligt kvällsbad :)

1 kommentar:

  1. hej

    Ja ni har det ganska bra nu ,eller hur? Det kanske inte är så roligt för dig att jobba så mycket men det verkar som det funkar bra. Det är skönt att se att det börjar ordna sig för er!!
    annika

    SvaraRadera