söndag 28 november 2010

Bomullsdagen :-)


Idag är det precis 1år sedan älsklingen blev min Fruga :) För 1år sedan var vi ute i skogen och sa Ja! Tiden går snabbt när man har roligt! I år hade vi inte kunnat ta oss ut till skogen, vi är helt enkelt utsnöade :) Hade tänkt att fira dagen med korvgrillning på vår speciella dag, men går ju inte... Vi tog ut årsdagen i förskott och firade här hemma på kvällen, när alli sov :) Det blev 3rätters middag. Jag stod för förrätt och efterrätt. Det blev rostat bröd med marinerade tigerräkor och vitchokladgratinerade frukter med glass. Huvudrätt fixade lotta, fläskfilé med ris och hasselbackpotatis med currysås och massa goda tillbehör! Vi blev väldigt mätta :) Supergott va det! Lite presentbyte blev det också, då lurade jag frugan lite, ha ha.. Efter fått present av henne, superfina bokstäver att ha på väggen och finaste kortet som va så fint att jag började gråta ... Efter det gav jag henne, det jag sa va det jag fixat till henne,... Det var disktrasor med hjärta på :) Gud vad vi skrattade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar