måndag 7 maj 2012

Glädje!

Alice tar en tur med rullskridskor som hon fått av snälla E. Alice håller sig gärna på gräset och blir vansinnig när det inte går som hon tänkt sig :-/
Men andra sekunden är hon överlycklig, som ni kan se :-)

Det har blivit ett härligt vårväder nu! Skönt att kunna va ute mycket. Grilla är så mysigt! Tycker vi alla här hemma..

Jag har börjat mitt nya jobb. Det går bra, och jag kommer trivas med det hör känner jag :) jobbet innebär kväll helg och även natt jobb, vilket är helt nytt för mig..
Just nu är jag i sängen på jobbet- ska sova min första natt här :/ sängen är liiiiten, det låter konstigt och min älskade fru är inte brevid mig.. Konstigt och ovant.. Blir nytt..
Lotta hörde av sej innan Alice skulle sova, så jag pratade med henne i telefon.. Sa godnatt till lilla sötisen :) hon börjar lära sig att det inte räcker att nicka eller skaka på huvudet, utan att hon måste Säga Ja eller Nej.. :)
Gullig fru som såg till jag fick säga Natti Natti..

Vet ni att jag har en väldigt härlig fru?! Hon är otroligt generös. Omtänksam och snäll. Hon är modig, hjälpsam och gullig! ....men allt det där visste ni säkert redan om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar