måndag 23 april 2012

Arbete...

Idag har vi fortsatt att måla på lekstugan, och även Alice fick vara med, vilket hon tyckte va roligt i ungefär 5 minuter.. Tålamod är en dygd..

Alice har i helger varit sjuk med feber, som tur är vände det fort och idag har hon haft sin feberfria dag!

På onsdag börjar jag mitt nya jobb.. Ska bli spännande och roligt. Få börjar vi med två heldagar med övernattning. Det ska va utbildning för samtlig personal, och lära känna varandra dagar.. Undrar vad det är för folk på nya stället.
Klart man är lite pirrig när det dels är helt nytt folk och dessutom en helt, för mig, ny verksamhet. Men jag ser fram mot det!
Och är så glad för halvåret som precis tagit slut. Har haft ett väldigt lärorikt, flexibelt, och kanske framför allt roligt arbete. Och inte minst ett jättehärligt gäng har jag fått jobba med! Detta ska jag minnas länge :) Har lärt mig mycket :)

Idag har jag haft... typ, sämsta tålamodet ever :(
Nu ät det dags att hoppa i ett bad och förhoppningsvis få nya krafter :/

2 kommentarer:

  1. ett stort lycka till på det nya jobbet. det kommer att bli bra, för att du är bra!!
    annika

    SvaraRadera