tisdag 10 augusti 2010

Massor nytt..


Just det, jag har jobbat i 2dagar nu, än så länge har jag inte träffat några av barnen som jag ska jobba med, utan det har varit uppvaktsdagar. Dvs, dagar fulla av tankar och planer om: läroplan, hälsoteam, barns behov, föräldrasamverkan, schema, vikarieanskaffning, rutiner, möblering, införskaffning av nytt material och många, många namn på alla 30 nya jobbkamrater.. Jag lovar att jag är skit trött när jag kommer hem :) Jag hoppas det är en vanesak... Som tur är så kan lotta pussla med sina arbetstider så Alli inte behöver gå så långa dagar på förskolan.. Idag har frugan skött både lämning och hämtning.. Det är väldigt ovant att åka hemifrån innan Alli ätit sin morgonvälling och komma hem när hon bara har någon timme kvar vaken innan det är natt för henne.. Och.. Jag hinner sakna både henne och frugan! :) mina darlings :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar